dilluns, 16 de setembre del 2013

Un nou món!

Sóc Itziar estudiant de Blanquerna i he treballat en bressols.
M'agradaria  que el meu Blog us servís com a mitjà de comunicació per poder discutir, compartir i conèixer temes relacionats amb els nens i l'educació.
Ahir dia 16/09/2013 vam fer la primera classe de GTIC! va ser tota una experiència!
La classe no consistia en donar matèria i prou, consistia en fer treballar les nostres capacitats per deduir i experimentar amb una nova eina, el Blog! A més, vam veure un vídeo en anglès, en el qual ens explicava una mica la història que ha tingut el BLOG.
Vídeo:


Aquest vídeo l'he agafat del  You tube, que ens va facilitar el professor.
Tot i que m'ho vaig passar molt bé, aquest nou món no s'acaba a classe. Així doncs, seguiré inspeccionant i aprenent a casa!

Gràcies aquest Blog podreu veure la meva evolució com educadora i les meves habilitats amb aquesta nova eina, així que, us convido a seguir el meu Blog; compartir noticies, imatges, vídeos, i tot el que sigui necessari per enriquir-nos tots junts!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada